  • Data: 2004-05-19 17:12:53
    Temat: Re: [OT] Kanary a czas poszukiwania biletu
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    dziś szukałem trochę dłużej biletu i się kanar strasznie
    denerwował czy mam.

    Stąd nasunęło mi się pytanie: ile czasu pasażer może szukać biletu?
    Bo jakby zacząć przeszukiwać wszystkie kieszenie, plecak, portfel to
    może to chwilę potrwać. Co kontroler może w takiej sytuacji (poza
    cierpliwym czekaniem :))?

    I drugie pytanie, ten kanar jak tylko wlazł do pojazdu, to od razu
    zablokował kasowniki. Czy tak może postąpić? Bo ja zwykle robię tak,
    że wchodzę do autobusu, wyciągam portfel, z portfela bilet i dopiero
    go kasuję. Przy takim postępowaniu kanara nie miałbym szansy na
    skasowanie biletu...

    pozdrawiam
    Alek