    From: l...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OK wyjaśnię ale bez żalu
    Date: 24 Feb 2008 09:30:23 +0100

    > a masz jakies dowody ze placiles?

    TAK potwierdzenia przekazów - Sąd nie przyjął ich na rozprawie

    > nie musiala, sad cie powiadomil
    Tak, ale w takim razie w mojej ocenie powinno byćinne rozstrzygnięcie co do
    kosztów postępowania

    > jakich argumentów?
    > sądowi są potrzebne dowody, a nie argumenty.
    Nie przyjął dowodów wpłaty, nie uwzględnił zachowania matki, polegającego na
    oddawaniu prezentów - czyżby miała monopol na decydowanie o tym co dobre dla
    mojego dziecka ? Błędnie zinterpretował zaświadczenia o moim wynagrodzeniu jest
    różnica pomiędzy 2000 netto a 1650 brutto

    > skoro wyrok był ze stycznia i się uprawomocnił to oznacza, że rozprawa
    > była dawno temu i miałeś sporo czasu na wykonanie wyroku sądu i
    > wpłacenie tego co zasądzone. Potem należało sie odwoływać.

    Wyrok się NIE uprawomocnił - bo złożyłem apelację - o tym pisałem wcześniej

    > W ten sposób zostałem bez grosza do życia, co
    >
    > cha cha cha cha.
    > Sąd ci raczej zostawił odsetki, bo skoro pensję maszs 10 to do 5 masz 25
    > dni żeby zapłacić.

    Alimenty za styczeń płącę do 5 lutego
    Pensja za styczeń płatna 10 lutego
    Pensję dostaję 10 lutego płacę alimenty za styczeń + odsetki za 5 dni

    > Coś mi się wydaje, że raczej ubarwiasz to co piszesz.
    OK kolego nie życzę mojego położenia nikomu - pomijam szereg innych spraw które
    wskazują na charakter działania matki dziecka - nie w interesie dziecka a
    przeciwko mnie

    > podejrzewam, że mu będzie zwisało.
    a moim zdaniem nie

    > Nie. Komornik wykonuje wyrok sądu. Dowody wpłat należało przedstawiać w
    > sądzie.
    czyli co chcesz powiedzieć że dla komornika nie jest ważne czy dłużnik
    dobrowolnie spełnił świadczenie ? - nie obraź się ale głupstwa pleciesz

    > No to sorry. A co napisałeś?
    > Wybacz jak piszesz na przelewach głupoty to sam sobie jesteś winien.
    > Jak masz jeszcze czas i nie przespałeś sprawy to się odwołuj. Może
    > trafisz na bardziej przyjaznego sędziego.

    Wiesz to matka mojego dziecka - sądziłem że oboje jesteśmy dorosłymi ludźmi -
    ale w każdym razie dziękuję za próbę pomocy