    Date: Fri, 20 Dec 2013 15:09:08 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OFE - zabór mienia

    W dniu 2013-12-20 14:41, Robert Tomasik pisze:

    > No to trochę hyba mało obiektywne źródło.

    Obiektywne na tyle, na ile można mieć - jeśli naukowiec opiniuje coś, to
    przynajmniej należy do grona ekspertów.

    > Trzeba byłowyrwać więcej kasy po prostu.

    a cos po za hasłami?

    > I uzdrowieniem było wyprowadzenie kasy?

    Jakie wyprowadzenie, przecież z ZUS-u nikt kasy nie zabierał (bo tam
    kasy nie było), tylko część składki przeznaczono na emeryturę osoby
    składającej się teraz na obecnych emerytów.

    > I dlatego uzdrawiamyto wyciągając kasę z ZUS?

    Jaka kasę z zus wyciągano? i a propos czego ten komentarz?

    > Nie liczę. Natomast nie widzę głębszego sensu w tym, bym jednocześnie
    > odkładał do II filara na moją emeryturę w przyszłości i z moich podatków
    > płacił obecnym emerytom a pomysłII filara do tego się sprowadza.

    Też nie chcę płacić obecnym emerytom, tylko jak tego dokonać, jeśli
    pominiemy środki drastyczne, typu eutanazja obecnych emerytów?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl