    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC w Warcie - potracenie za ubytek wartosci
    Date: 30 May 2003 14:42:24 +0200

    ja zkolei mialem podobna sytuacje (topic jakby kolizja...pytanie w archiwum)
    samochod mam ubezpieczony w allianz - sprawca kolizji w warcie
    wczoraj pojechalem zglosic do allianz szkode (oczywiscie chce zrobic naprawe ze
    swojego ac, a ubezpieczyciel pozniej wyciagnie kase od warty - regres)
    w kazdym razie zostalem najpierw poinformowany, iz allianz rowniez ma problemy
    z odzyskiwaniem pieniedzy i w takim przypadku jak moj, bardzo mozliwe jest, iz
    warta nie zwroci allianz calosci sumy potrzebnej na naprawe, ato z kolei
    powoduje, ze na moim koncie (mimo, ze to nie ja bylem winny kolizji) w
    ubezpieczalni bede mial szkode
    troche mnie to zdziwilo, bo w takim razie okazuje sie, iz w ogole mam nieduze
    szanse na "przywrocenie auta do stanu sprzed", a nawet jesli, to ze swojego ac -
    czyli wyjdzie na to, ze to ja jestem winien...oczywiscie co za tym idzie trace
    znizki itd. itd.
    przeciez to sie w glowie nie miesci ;)

    po dluzszej rozmowie z obslugujacym mnie dziewczeciem oraz jej telefonie do
    biura zarzadu allianz okazalo sie, iz ww. zarzad jakis czas temu juz
    postanowil , iz wszystkie niedoplaty ze strony warty w moim i podobnych
    przypadkach zostana pokryte przez allianz, a z kolei ten ostatni bedzie te
    kwoty egzekwowal po swojemu (pewnie chodzi o droge sadowa)

    i dobrze, ze tak sie okazalo, bo juz prawie "wyszedlem tam z siebie i stanalem
    obok" ;)
    innymi slowy - chyba lepiej przesiasc sie na rower, tylko nie za drogi ;)

    pozdrawiam
    d.