  • Data: 2003-06-01 17:17:08
    Temat: Re: OC w Warcie - potracenie za ubytek wartosci
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mmajczak" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bb790f$8pm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Sprawca kolizji OC w Warcie. Ja, poszkodowany ubezpieczenie w PZU.
    > Dostalem kosztorys z Warty na naprawe auta, z rubryka potracenia za:
    > "Ubytek wartosci czesci zamiennych" i skasowali 31% kasy.

    Wazne jest co kryje sie pod ta rubryka .. moze jest to np opona czy inna
    czesc ktora sie zuzywa, w takim przypadku to chyba normalne ze nie dostajesz
    calosci pieniazkow za czesc ktora zuzywa sie w normalnej exploatacji

    pozdr.

    ps.. pamietaj ze kosztorys to jeszcze nie wyplata i jesli bierzesz pieniazki
    z kasy na podstawie "kosztorysu" to pamietaj ze wszystkie ceny to ceny netto
    . warto zapytac tez czy jesli przedstawisz rach. za naprawe to wtedy tez
    potracaja te 31% czy nie..