  • Data: 2010-02-23 09:27:12
    Temat: Re: OC poj. mech. i ochlapanie przechodnia
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 08:31:59 +0100, Alek napisał(a):

    > Smochód jadący po jezdni jest na swoim miejscu, natomiast dziury
    > i kałuże na jezdni to nie jest stan normalny.

    Ale za to rzeczywisty. I to kierowca ma mieć mózg i potrafić z niego
    korzystać. Chyba zdrowym rozsądkiem jest zwolnienie, wjechanie w kałużę z
    mniejszą prędkością kiedy widać w "zasięgu" pieszych.
    Na drogach są także inni uczestnicy ruchu - także do nich należą piesi.
    Za "ochlapanie" powinna policja lepić mandaty po 1000zł - może by część
    baranów za kierownicą wpoiła sobie że nie są pępkiem świata.

    > Poszkodowanym jest nie tylko ochlapany pieszy ale i właściciel
    > auta, które także na tym cierpi.

    Proponuje nie używać samochodu, skoro twierdzisz że na jego użytkowaniu to
    auto cierpi :)))
    Wiesz, mój czajnik kiedy w nim gotuję wodę także cierpi .... hmmm.... :)))
    Tez jestem poszkodowany przez dostawce wody? :)))