eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOC (komunikacyjne) - jak to w koncu jest z kosztami auta zastepczego. › Re: OC (komunikacyjne) - jak to w koncu jest z kosztami auta zastepczego.
    From: kuba <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC (komunikacyjne) - jak to w koncu jest z kosztami auta zastepczego.
    Date: Wed, 14 Oct 2009 00:16:48 +0200

    Rafal M pisze:

    > Idac tym tokiem musialbym np zaplacic za taksowke zeby dojechac do
    > pracy/zrobic zakupy - wiec ponioslem szkode majatkowa.
    > Przeszlo by?

    Trudno powiedzieć. Są to kwestie zawiłe i o dużym ciężarze doktrynalnym.
    Jest takie orzeczenie sądu, który mówi, że poszkodowany przyczynił się
    do swojej szkody (polegającej na zniszczeniu samochodu) przez to, że,
    naprawiając swój samochód na koszt sprawcy, przez niedbalstwo nabył
    części droższe zamiast tańszych. Taka analogia przychodzi mi tutaj do głowy.

    Wszystko zależy od sytuacji. Jeżeli będziesz dojeżdżał taksówką do
    miejsca pracy oddalonego o 30 kilometrów, to sądzę, że nie przejdzie.
    Jeżeli to będzie kilka kilometrów, to może tak.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl