  • Data: 2008-01-09 19:56:40
    Temat: Re: OC, komornik i wadliwa umowa
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [..]
    > a to jest już Twoja radosna twórczość.

    Hmm, sprzedałem już w życiu 3 samochody ubezpieczone w 3 różnych TU i za
    każdym razem miałem tę samą procedurę. TU nie interesowała moja umowa z
    nabywcą (w końcu mogła być nawet ustna) tylko "zgłoszenie zbycia" z
    pieczątką :) wydziału komunikacji. Zrobili sobie ksero, podpisali mi odbiór
    mojego pisma i koniec.