  • Data: 2005-01-28 20:01:58
    Temat: Re: OC i jego kontrola
    Od: Janusz <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 20:34:56 +0100, Irex napisał(a):
    > Nic nie motam, mówię jak na spowiedzi. Po prostu w 2004r. przez pewien czas
    > nie miałem OC, teraz jest wszystko opłacone. Nie złapała mnie żadna
    > kontrola, ani nie miałem żadnej szkody w tym czasie. Więc o braku polisy
    > może wiedzieć tylko TU i informacje mogą wypłynąć od nich. UFG pewnie to
    > może wyłapać jak zacznie działać CEPiK. Ale czy może mnie za to ścigać? Czy
    > TU z urzędu donoszą do UFG? Czy mogę powiedzieć, że miałem, ale wywaliłem
    > świstek, a w TU mają bajzel i nie mogą znaleźć potwierdzenia.
    > Iro

    No teraz "załapałem" ,mówić możesz wszystko ale pamiętaj ,że zapytają gdzie
    i kiedy zapłaciłeś.Np.: czy przysłałi i druczek pocztą alabo płaciłeś u
    ajenta i tak dalej.A, np.: stwierdzenie ,że zapłaciłes u ajenta ,a nie
    zapłaciłeś to jest pomówienie ajenta ,jeżeli pocztą to jest to dokładnie
    rejestrowane ,jeżeli przez bank to też jest rejestrowane.Z takiego kręcenia
    mogą być poważne problemy.
    JanuszHr