  • Data: 2006-06-05 21:19:06
    Temat: Re: OC, brak przegladu i szkoda
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Scobowski wrote:
    > dziekuje trollu.
    > pisze wlasnie tutaj nie po to zeby sie dowiedziec tego co wiem (ze policja
    > zatrzymalaby dowod i ukarala mnie za brak badania technicznego)
    > tylko zeby dowiedziec sie czy odpowiedzialnosc z tytulu OC nie zostaje w
    > takmim wypadku wylaczona - jesli tak/nie - to na jakiej podstawie, co pomoze
    > mi w ewentualnych dyskusjach z ubezpieczycielem sprawcy.

    Przeciez to nie z twojego OC będzie wypłacane, tylko z OC sprawcy, a on
    zapewne badania techniczne mial i mial obowiazek jechac w takiej
    odleglosci, aby mial mozliwosc zatrzymania sie.

    Gdybys ty kogos walnal i mial niesprawny samochod bez badan, to mozna by
    sie bylo sprzeczac. Tak to nie ma w ogole o co.