  • Data: 2013-01-31 09:23:10
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Otóż, aby zadowolić Alka, należałoby wprowadzić przepis,
    > że sankcja działa kiedy kierunkowskaz wykracza poza zakres
    > 60..120Hz, ale kierowca ma obowiązek przeprowadzenia
    > korekty po wykroczeniu poza 80..100 Hz.

    Nie, żeby zadowolić Alka należy wycofać z egzaminu na PJ idiotyczne
    pytania o duperele. Bo od tego się zaczęła dyskusja w tym podwątku.
    Żeby była jasność: przepis regulujący tempo migacza powinien być, ale
    jak napisałem w swoim pierwszym poście pytanie na ten temat może być
    na egzaminie dla diagnostów przeprowadzających przeglądy pojazdów a
    nie dla kierowców. Obecna formuła egzaminu na PJ jest niedorzeczna.
    Tak jakby miała za cel redukcję liczby kierowców czy nabijanie kasy
    WORD-om a nie zapewnienie bezpieczeństwa w ruchu.