    From: Ariusz <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC, PZU - szanse na wygrana
    Date: Wed, 11 Apr 2012 12:48:29 +0200

    W dniu 2012-04-11 12:26, T...@s...in.the.world pisze:

    > No wlasnie. Zaraz po wypadku kontaktowalem sie z PZU i powiedzieli mi ze
    > na zgloszenie szkody mam 3 lata.
    > Zreszta, czulem sie coraz lepiej i wydwalo mi sie z samo przejdzie.
    > A teraz uslyszalem od nich ze musze teraz wykazac zwiazek
    > przyczynowo-skutkowy wypadku z ta kontuzja.
    >
    > TA

    Obiektywnie:
    jeździłeś na rowerze może na skutek tej jazdy uszkodziłeś sobie to co
    uszkodziłeś - nikt tego nie wie. Masz papiery od lekarza, że na skutek
    wypadku, który miałeś 2 lata temu doznałeś tych obrażeń. Jak sam pisałeś
    byłeś w między czasie diagnozowany. Zbierz dokumentację udaj się do
    lekarza, a jeszcze lepiej do biegłego i niech ci wystawi opinię, że na
    skutek potrącenia doszło do tego co masz. Od razu możesz skarżyć
    lekarzy, którzy źle cię zdiagnozowali zaraz po wypadku. Piszesz, że pod
    koniec roku czułeś, że wciąż z nogą coś jest nie tak, czy zgłosiłeś się
    z tym do lekarza? Masz dokumentację - więc możesz wykazać, że coś ci
    było tylko lekarze jeszcze nie wiedzieli co.

    Niestety Łatwa droga nie jest - ja teraz już wiem, że zaraz nawet po
    delikatnej stłuczce trzeba iść do lekarza, z objawami stresu bo inaczej
    mają gdzieś, że przez kolizję straciłeś "kilka lat życia" i dorobiłeś
    się kilkuset siwych włosów.

    Sam właśnie prowadzę korespondencję z InterRisk, które odmawia mi
    uznania szkody, bo rzekomo nie widzą związku przyczynowo-skutkowego. Nie
    dość, że muszę tracić czas to jeszcze nerwy.

    Ariusz