  • Data: 2005-02-24 18:34:08
    Temat: Re: OC
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/24/2005 5:58 PM, Artur Golanski wrote:

    > Po co ? Już ci napisałem, ze to bez znaczenia !
    > Rozumiesz znaczenie słowa pojazd "zarejestrowany" ?

    Ha, co więcej ustawodawca założył, że pojazdu nie da się "wyrejestrować"
    - można go sprzedać lub skasować.

    Stan taki wynika bezpośrednio z leninowskiej walki klas, która zaostrza
    się wraz z rozwojem socjalizmu - rolą ustawodawcy i organu wykonawczego
    jest realizowanie ostro zarysowanego podziału na bebeficjentów i
    utrzymywaczy systemu.
    Nie ma w socjalizmie "stojących z boku" - np. trzymających nieużywany
    pojazd w garażu "na emeryturę, bo potem takich fajnych robić nie będą"
    bez płacenia haraczu. Bezalung na inszurance ma być as a must, bo nam
    potem amro nie doradzi, a eureka(o!) też nikt nie zakrzyknie.

    Pzdr: Catbert