eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoO odsprzedawaniu płytek [było: Czy to nie CHAMSTWO (sorki za słownictwo)] › Re: O odsprzedawaniu płytek [było: Czy to nie CHAMSTWO (sorki za słownictwo)]
  • Data: 2004-07-10 01:57:07
    Temat: Re: O odsprzedawaniu płytek [było: Czy to nie CHAMSTWO (sorki za słownictwo)]
    Od: pucek <p...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik Tristan Alder wystukał:
    > W odpowiedzi na pismo z dnia czw 8. lipca 2004 23:43 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Pucek:

    > To uważaj, bo niektórzy naprawdę dziwne rzeczy piszą :)

    Staram się jak mogę :)

    > ,,płytek od czasopism''? Ale inne płytki sprzedają. Wiadomo, że w sklepach
    > nie będą rozdzierać (choć widziałem też sklep z gazetami, gdzie jakieś
    > starsze sprzedawali same), bo po co, skoro mają komplet? Natomiast skoro Ty
    > sobie kupiłeś, to czemu masz nie móc odsprzedać nawet opakowania oddzielnie
    > i płytki oddzielnie?

    Jak już napisał Przemyslaw Rokicki w <ccll8d$r25$1@inews.gazeta.pl>
    ten przepis obowiązuje tylko dystrybutorów więc już wszystko jasne.

    Wydawało mi się, że skoro gazeta+CD stanowia komplet to nie można tego
    rozdzielać i sobie dowolnie sprzedawać... Cóż myliłem się...
    Chociaż to w sumie dobrze... :)

    Dziękuję za wyprowadzenie z błędnego myślenia :)

    --
    pucek
    pucek7[małpa]o2[kropka]pl