  • Data: 2019-07-24 12:04:02
    Temat: Re: O mafii lekowej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-24 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Czytasz w ogole co ja pisze czy po prostu z góry sie nie zgadzasz?

    A ty czytasz? Przecież rozmowa dotyczy sytuacji wywozu:
    - leków refundowanych
    i/lub
    - przez podmioty nie będące hurtowniami,

    więc po co wyjeżdżasz z przykładem, że w jakimś zakresie jakaś hurtownia
    mogła eksportować coś legalnie? Widocznie wywóz dokonywany przez
    przemytników nie mógł być dokonany legalnie, bo inaczej nie byłoby problemu.

    --
    Liwiusz