  • Data: 2019-07-24 18:59:53
    Temat: Re: O mafii lekowej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > A ty czytasz? Przecież rozmowa dotyczy sytuacji wywozu:
    > - leków refundowanych
    > i/lub
    > - przez podmioty nie będące hurtowniami,
    >
    > więc po co wyjeżdżasz z przykładem, że w jakimś zakresie jakaś
    > hurtownia mogła eksportować coś legalnie? Widocznie wywóz dokonywany
    > przez przemytników nie mógł być dokonany legalnie, bo inaczej nie
    > byłoby problemu.

    Bo to jest jedno powiazane z drugim.
    Przeciez te leki wskakuja na liste deficytów z jakiegos powodu...
    IMO mało skupiasz sie na całej sytuacji, za to duzo na wycinku.

    Kto tu jest prawdziwym mafiozem? Bo moim zdaniem ci co majac lek nie chca
    uzupełnic jego stanów w kraju np Polska tylko dlatego ze im sie to nie
    opłaca a na wolny handel w UE sie obrazili bo to zmniejsza ich zyski.
    Czyli... producenci leków.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."