  • Data: 2019-07-17 20:53:12
    Temat: Re: O mafii lekowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAA8FC448DB9BAbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    >Znaczy jak hurtownia chce coś sprzedac za granice to musi za kazdym
    >razem
    >zgode GIFu uzyskac?

    Dokszalcilem sie i ja. Prawo Farmaceutyczne

    Art. 37av. 1. Przedsiębiorca zgłasza Głównemu Inspektorowi
    Farmaceutycznemu zamiar:
    1) wywozu poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub
    2) zbycia podmiotowi prowadzącemu działalność poza terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej
    - produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
    żywieniowego lub wyrobów medycznych, zawartych w wykazie, o którym
    mowa w ust. 14.

    14. Minister właściwy do spraw zdrowia na podstawie informacji
    przekazywanych przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego,
    gromadzonych w Zintegrowanym Systemie Monitorowania Obrotu Produktami
    Leczniczymi lub innych informacji dotyczących dostępności produktów
    leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
    żywieniowego lub wyrobów medycznych, uwzględniając dynamikę obrotu,
    ogłasza co najmniej raz na 2 miesiące, w drodze obwieszczenia, wykaz
    produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
    żywieniowego oraz wyrobów medycznych zagrożonych brakiem dostępności
    na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    Swoja droga niezla numeracja, literek im zabraknie.
    Doszli do 37azf :-)

    A kto te leki importuje i/lub zamawia ?
    I kto dba o to, aby nie zabrakło ?

    J.