  • Data: 2020-04-24 19:56:58
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. napisał(a) :

    >Nie jest istotny rok jakiego ten wywiad dotyczył, tylko to, jak robi

    Jest o tyle istotne, ze ciekawe, jak to teraz wyglada.

    >się statystyki. Na podstawie jakich danych. Śmiem twierdzić, że
    >opinia lekarza jest dla mnie bardziej wartościowa niż urzędnika.

    a doczytales do tego

    "- Trudno wskazywać jako winnego minister Kopacz czy nawet rzecznika
    Głównego Inspektoratu Sanitarnego, który na początku listopada mówił,
    iż ze wszystkich badań wynika, że dominuje grypa sezonowa. Opierał się
    on na danych, które mu przekazano. Ośrodkiem, który dysponuje danymi i
    który przekazuje te dane do publikacji w Polsce, jest Krajowy Ośrodek
    ds. Grypy w Państwowym Zakładzie Higieny. Wypowiedź Rzecznika GIS z
    początku listopada 2009 o dominacji wirusów sezonowych w momencie, gdy
    dwoje moich dzieci po zaszczepieniu szczepionką sezonową chorowało na
    grypę pandemiczną, była dla mnie zaskakująca. Ale prawdziwy szok
    przeżyłem, gdy odkryłem, że pracownicy Krajowego Ośrodka ds. Grypy
    wysyłali inne dane do WHO i instytucji Unii Europejskiej. Wynikało z
    nich, że cały czas dominowała grypa pandemiczna. W tygodniu, w którym
    moje dzieci zachorowały na grypę pandemiczną, rzecznik GIS stwierdził:
    "Nie ma żadnych jakby powodów do niepokoju, według wszelkich badań,
    które są ciągle prowadzone, w naszym otoczeniu
    dominują wirusy grypy sezonowej". Równocześnie przesłano za ten
    tydzień do WHO dane, z których wynikało, że 90 proc. zidentyfikowanych
    metodą PCR wirusów grypy, było pandemicznych."

    A w tym Osrodku pewnie jakis lekarz ... i jednoczesnie urzednik :-)

    Co prawda jak mozna dalej wyguglac - wymieniony w tym artykule prof
    Andrzej Zielinski zostal wyrzucony z urzedu w 2011. Widac nie pasowal
    na urzednika, albo sie Kopaczowej nie podobal.

    J.