  • Data: 2020-02-17 06:37:34
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2020 o 02:09, Trefniś pisze:

    > Zupełnie nie znam sprawy Shreka, a "nie znasz akt, nie wiesz nic".

    Wyrok wrzuciłem przpuszczony przez ocr - jak chcesz poczytać co sądzą o
    zwanianiu na przez agencje rządowe matek na urlopach macierzyńskich
    nowe, zreformowane sądy to polecam;) Może zrozumiesz dlaczego niezawisłe
    sądy są ważne.

    Clue stanowi, że sąd pracy kieruje się wyłącznie jedną ustawą (i to w
    tym przypadku wcale nie kodeksem pracy, a prawem szczegówlnym) mając w
    dupe że jest ono w sposób oczywisty i bezsporny sprzeczne z dyrektywą
    rady europy, czyli aktem wyższego rzędu. Tłumaczy to tym, że w zakresie
    jego kompetencji jest ustawa prawo pracy... którą się nie zajmuje, bo
    ustawa szczególna;)

    Paragraf 22;)

    --
    Shrek