  • Data: 2020-02-17 13:20:28
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2020 o 12:31 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Że co? Jak możliwość zaszkodzenia sędziemu przez urzędasa może wspomóc
    > niezawisłe orzekanie tego sędziego? Padło ci na mózg?

    Dziecko we mgle...
    ZAWSZE urzędas (czyli SĘDZIA) mógł zaszkodzić sędziemu - w komunie i w III
    RP, co równoznaczne.
    Ale teraz ten urzędas (czyli SĘDZIA) nie będzie należał do "specjalnej
    kasty", a przynajmniej nie będzie się z tym obnosił.

    Kolejny geniusz wycina najistotniejszy fragment - a pisałem WYRAŹNIE:

    "A wierzę dlatego, że teraz wyroki będą pod szczególnym nadzorem opozycji
    (dziś tej, jutro PiS-owskiej)."

    Zatem nie będzie zmowy milczenia wobec wyroków i błędów w orzecznictwie, a
    wręcz zbrodni sądowych. Bo wreszcie kasta nie będzie mogła ukrywać swoich,
    a gnębić sędziów rzeczywiście niezawisłych.
    Wystarczy, żebyśmy PILNOWALI swoich interesów!

    Nie znasz ustawy dyscyplinującej sędziów, przeczytaj zanim znów zaczniesz
    zawracać dupę.

    Doczytaj też, jak rozwinąłem temat w odpowiedzi Shrekowi i J.F.

    Ilu jeszcze mikrocefali jest na grupie? To bawcie się we własnym gronie -
    ja głową muru nie przebiję i nie mam zamiaru próbować.

    --
    Trefniś