  • Data: 2003-01-14 14:57:05
    Temat: Re: Nowy kodeks pracy - 30 minut przerwy
    Od: "Shivman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Jedrzejewski"
    > Pisze moj tekst jeszcze raz, poniewaz przeszedl bez echa, moze teraz ktos
    > kompetentny sie wypowie, gdzyz bardzo zalezy mi na odpowiedzi. Chyba ze to
    > za trudne pytanie...

    30 min. przerwa wynikała wcześniej z KP i wtedy mogłeś i tak wyjść po 8
    godzinach :-) (mam na myśli system pracy ośmiogodzinny)
    Czyżby coś się zmieniło? i pracodawca nie chciał zapłacić za przerwę?
    No chyba że ty chcesz wychodzić po 7 i pół godzinie.
    A tak na marginesie. Przerwy wymyślono w określonym celu potwierdzając to
    wieloletnimi badaniami.
    Rozumiem że się w pracy nudzisz ;-)

    Shivman
    s...@p...onet.pl