    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowa gra web'owa a prawa autorskie...
    Date: Thu, 1 Mar 2007 08:09:56 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 28.02.2007 Gabcia85 <g...@i...pl> napisał/a:
    > Moze przedstawie to na detalach.
    > Fabula jest identyczna tzn. zakladamy konto i na początku mamy troche
    > surowcow i zaczynamy budowac budynki, potem rozwijamy technologie i

    To fabuła nie jest. I w sumie być jej nie musi. Całość wygląda na
    tyle skomplikowanie, że trudno tak ad-hoc stwierdzić czy może dojść do
    złamania praw autorskich. Idee czy poszczególne elementy znaczeniowe
    ochronie PA nie podlegają, ale czym coś bardziej skomplikowane tym łatwiej
    się jakieś naruszenie znajdzie. Jeśli serio myślisz o komercjalizacji tego
    wszystkiego to obawiam się, że jedyna sensowna rada to iść do prawnika
    specjalizującego się w ochronie własności intelektualnych i zlecić mu
    analizę tego przypadku. Tu mozesz dostać tylko wskazówki ogólne.

    --
    Marcin