    From: <news>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Normy prawne płatne
    Date: Wed, 6 Jun 2012 13:01:00 +0200

    Użytkownik "Shrek" napisał:

    > Zasadniczo dobrze słyszałeś, choć można wziąć od kolegi;)

    No więc dochodzimy do sedna sprawy, skoro norma to akt prawny do dlaczego
    nie jest dostępny? A jeżeli każą za niego płacić to niby z jakiej okazji?
    Skoro tak to dlaczego nie wpadną na pobieranie opłat w wysokości 2000zł za
    egzemplarz prawa drogowego, oraz pozostałych ustaw jakich znajomości wymaga
    się do uzyskania uprawnienia prawa jazdy?