  • Data: 2006-03-24 14:15:04
    Temat: Re: Normalnie już nie mogę :-(
    Od: Lunac <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Podstawową i praktycznie jedyną zasadą (...)

    jest postawienie się na miejscu czytelnika lub czytelników.

    > Renata

    Myślisz, że kogoś rajcuje czytanie jak wyzywasz innych od tłuków,
    chamów czy bydła?

    Postaw się na miejscu czytelnika lub czytelników.
    Ty lubisz gdy Cię wyzywają? Gdy ktoś przekilna czy obraża innych?
    Masz prawo lubić. Lecz nie rób drugiemu co Ci miłe. Nie każdemu sprawia
    to przyjemność.

    Pozdrawiam
    Lunac