  • Data: 2013-05-15 15:09:40
    Temat: Re: No to mamy refundację in vitro
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/15/2013 03:05 PM, zgred wrote:
    > Jednym z wymogów jest 3-letnie doświadczenie placówki.
    > A czy zauważyliście może, jak 4 (fakt, nie 3) lata temu jak grzyby po
    > deszczu zaczęły powstawać "kliniki leczenia niepłodności"? W mojej
    > okolicy są średnio co 2 km.
    > Kto miał wiedzieć, ten wiedział.

    A czy przypadkiem 4 lata temu nie było jakiegoś wysypu realizacji
    funduszy unijnych? Bo akurat mniej więcej wtedy miałem wprost
    zatrzęsienie zapytań o wycenę zlecenia "tylko tak z zapasem, bo to do
    unii".

    > Ot, POlska

    Najbardziej otpolskie co może być to "ło panie, spisek, kto miał
    wiedzieć to wie, otpolska, tylko w tym kraju tak może być"

    p. m.