  • Data: 2022-04-02 08:36:53
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-03-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale załamanie czy nie służby zdrowia nie powoduje ani że wykrywane są
    > wszystkie przypadki ani że na konto covida nie zapisuje się chorów
    > współtowarzyszących. Co do przypadków poszechnie uważa się, że wykrywana

    Jak bez zapaści służby zdrowia umiera więcej osób na cukrzycę i część z
    nich ma kowid, to skąd ten nadmiar? Owszem, są czynniki środowiskowe
    (stres, bo ktoś dostał kowida), ale czy to aż tak dominujący czynnik?

    > jest średnio 1/5-1/3, jeśli chodzi o zgony zaledwie 1/5 to zgony na
    > kowid a nie kowid z chorobami współtowarzyszącymi. Osobiście byłem na
    > pogrzebie osoby z chorobą współtowarzyszącą a mianowicie sepsą... Jak
    > sobie to przemnożysz, to okaże się że "oficjalna" śmiertelność jest
    > przeszacowana o rząd wiekości.

    Jak ktoś jest na granicy wydolności i zachoruje ciężko na kowid to jak
    dla mnie zmarł też na kowid. Co innego, jak zmarł a nie chorował
    objawowo na kowid, tylko był zakażony.

    --
    Marcin