  • Data: 2022-03-29 11:23:05
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 07:44:03 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > dziennikarze byli zaproszeni na
    > zakaźny z chorymi na Covid. Oczywiście personel i oni poubierani w
    > kosmiczne stroje, ale jeden lekarz po oddziale chodził bez śmiesznego
    > stroju i maseczki... Prof. Kuna.

    Sprawdziłem, kto zacz i szybki gugiel wypluł cos takiego:

    "Szczepić i jeszcze raz szczepić. Mało tego uważam, że do czasu opracowania
    ulepszonych wersji szczepionek, rząd już powinien pozwolić na podanie 4
    dawki szczepionki osobom, które nie wytworzyły dobrej odporności po 3
    dawkach. Na dzień dzisiejszy nie mamy innego skutecznego sposobu walki z
    hospitalizacjami i zgonami. Sam fakt wykazania zakażenia o niczym nie
    świadczy. Jako przykład można wskazać sytuację Polki, która wyleciała do
    Chin. Nie miała żadnych objawów, opuściła Polskę z ujemnymi wynikami badań,
    a na miejscu okazało się, że ma dodatni wynik, a dzień później, że ma
    ujemny. To pokazuje, że raportowanie tego, że ktoś ma dodatni wynik, może
    być obarczone wysokim prawdopodobieństwem błędu. Jedyne twarde dane jakie
    posiadamy, to wysoka liczba hospitalizacji i zgonów."

    https://dorzeczy.pl/opinie/240199/certyfikaty-covido
    we-prof-kuna-maja-przymusic-do-szczepienia.html

    Końcówka nie spodoba się Shurkowi, bo twarde dane to nie żadne zakażenia,
    które tak ubóstwia cały szurnet, tylko nieistotne z foliarskiego widzenia
    hospitalizacje i zgony.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/