eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-01-30 19:04:12
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, to jest takie tłumaczenie, że można bić ludzi, bo w Afryce biją.

    Dokładnie na odwrót. Jeśli w afryce biją ludzi to biją niezależnie od
    tego czy ktoś powie że biją czy zamiecie pod dywan.

    To że prokuratura i kulsoneria została spowadzona do roli politycznej
    dziwki to już nie moja wina. Ich wiarygodność jest normalnie niska, a
    jak już działają w swojej sprawie to wręcz ujemna.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!