eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"? › Re: "Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"?
  • Data: 2007-09-25 08:31:04
    Temat: Re: "Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tak, że w przeciwnym przypadku mógłbym ci poderżnąć gardło, a potem się
    > tłumaczyć, że kodeksu karnego nie czytałem ;->

    Nie mógłbyś. Jeżeli chodzi o zabijanie, to jesteśmy edukowani o tym że nie
    wolno od maleńkości. Przez rodziców, szkołę, tv,radio, literaturę a także
    przez Kościół (sprawdzić czy nie niewierzący).

    Także nikt nie uwierzy że nie wiedziałeś że nie wolno zabijać. Ty mogłeś nie
    wiedzieć dokładnie jaka kara za to grozi.

    p. m.