eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - zwrot gotówki zamiast wymianyRe: Niezgodność towaru z umową - zwrot gotówki zamiast wymiany
  • Data: 2009-05-29 07:16:45
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - zwrot gotówki zamiast wymiany
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    szadok napisał(a):

    > No i pierwsza rzecz:
    > do 14 dni od reklamacji sklep nie ustosunkował się do
    > mojego żądania - zatem żądanie wymiany -wg ustawy- zostało
    > uznane. Czy słusznie uważam?

    Tak, ale... "chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe
    lub wymagają nadmiernych kosztów". Na przykład tego
    modelu już nie ma w sprzedaży.

    Oczywiście, jeśli sklep ma nadal takie młotki wymiana
    niemożliwa nie jest, a i nadmierne koszty raczej nie
    wchodzą w grę. Jeśli tak jest, zacząłbym od lokalnego rzecznika
    konsumenta.

    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
    RP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1