  • Data: 2007-10-29 22:34:23
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:

    > znam i odpowiedziałem Ci wyżej. Jesteś prawnikiem? Z tego co się
    > rozejrzałem - nie.

    owszem... czuję się gorszy :P

    > Nie mam Ci tego za złe, ja też nie jestem i mam blade pojęcie, ale
    > akurat w reklamacjach jestem na bieżąco.

    Też przerabiałem cyrki z gwarancjami, niezgodnościami, z sprzedawcami
    którzy kazali mi "spierdalać" do producenta bo oni tylko przekazują
    sprzęt a nie odpowiadają za niego, ludźmi którzy nie rozumieją terminu
    14 dni, ludzi którzy uważają, że jak już zapłaciłem to powinienem spadać
    i nie przeszkadzać, debili każących mi podpisywać pismo, że u nich byłem
    i przyjąłem do wiadomości co mówią, robiących mi zdjęcia komórką,
    wypisujących jakiś bzdury na tyle zgłoszenia niezgodności i
    przybijających to własnymi pieczątkami (nie wiem co myślał sobie ten
    facet, ale dziiiiiwny był), ludzi którzy uważają, że to ja mam biegać i
    dowiadywać się co i jak... Nie jestem prawnikiem ale akurat w tej
    kwestii sporo już przeszedłem.

    > A uwierz mi - nie zawsze to co
    > 'zwykły' inteligentny człowiek przeczyta w ustawie ma takie znaczenie
    > jak się wydaje na pierwszy rzut oka, wyrwane z kontekstu.

    Naczytałem się interpretacji, postów tutaj, zaliczyłem łącznie już
    godziny rozmów z Rzecznikiem konsumentów. Myślę, że mam tu jakieś
    pojęcie jednak :)

    > Z mojej strony EOT.

    pozdrawiam.
    PlaMa