eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - pismo › Re: Niezgodność towaru z umową - pismo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - pismo
    Date: Fri, 25 May 2007 17:32:18 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <f36vc9$b1p$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f34lmh$qie$1@inews.gazeta.pl> <f34lvn$rck$1@inews.gazeta.pl>
    <f34ne0$4s9$1@inews.gazeta.pl> <f34o0v$sij$1@news.onet.pl>
    <f34op0$b3n$1@inews.gazeta.pl> <f34r2i$kre$1@inews.gazeta.pl>
    <f34sv3$262$1@inews.gazeta.pl> <f3699c$jg6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f36ai2$gd$1@inews.gazeta.pl> <f36he1$310$1@news.onet.pl>
    <f36ttu$rva$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: acrk209.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1180106953 11321 83.11.12.209 (25 May 2007 15:29:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 May 2007 15:29:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:463911
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nic nie mylę. Po prostu zdaję sobie sprawę z własnych praw jako
    > konsumenta.
    > Gdybyś to ty był/a w mojej sytuacji pewnie też starał/a załatwić tą sprawę
    > i
    > otrzymać towar sprawny. To jaką drogę sobie wybiorę czyli w moim przypadku
    > wymiana na nowy sprzed jest decyzją którą ja podejmuję a nie sprzedawca.
    > Zastanawia mnie tylko to co jeśli sprzedawca nie będzie chciał przyjąć ode
    > mnie tego towaru i podpisać wniosku przeze mnie złożonego? Czy w takiej
    > sytuacji zadzwonić na Policję i powiedzieć o przypuszczeniu popełnienia
    > przestępstwa czy poprosić sprzedawce o pisemną odmowę przyjęcia sprzętu. A
    > co
    > jeśli sprzedawca odmówi mi również wypisania odmowy czy wtedy dopiero
    > zadzwonić po Polskie organy ścigania. Ja po prostu chcę domagać sie
    > własnych
    > praw jako konsumenta jeżeli nikt tego nie będzie robił to sprzedawcy
    > wyrosną
    > na "złote cielce" jak to miało miejsce w PRL'u.

    Jestem sprzedawcą, często też zajmuję się serwisem, rozpatruję takie
    przypadki.
    Niestety nie masz szans, nie masz możliwości udowodnienia że sprzęt w chwili
    wydania był niesprawny (6 miesięcy). Chyba że w tym okresie 6 miesięcy był
    naprawiany, wtedy to inna sprawa
    Pozd
    R.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1