  • Data: 2008-10-10 08:11:20
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa. Wymiana a zwrot pieniedzy.
    Od: bazek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 9, 10:00 pm, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > Tak, sprzedawca wywiazal sie ze swojego obowiazku i wymienil buty na
    > wolne od wad.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jacek Kustra

    Ciezko mi jakos w to uwierzyc. Producent produkuje watpliwej jakosci
    produkt i klient jest narazony na brak mozliwosci korzystania z tego
    produktu na okres rozpatrywania reklamacji i jego wymiany. Buty byly
    mi potrzebne wtedy kiedy je kupilem. Produkt jest sezonowy i teraz na
    nic mi letnie buty. Poza tym w miedzyczasie kupilem inne bo nie mialem
    w czym chodzic. Czy to oznacza, ze jesli te tez zniszcza sie po
    miesiacu uzywania to musze przejsc ten proces jeszcze raz? I tak do
    usranej smierci? A co z

    art. 8
    [...]
    4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać
    naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość
    takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana
    narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać
    się
    stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może
    odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest
    nieistotna.
    Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się
    rodzaj towaru i cel jego nabycia.

    ?

    Pozdrawiam.