  • Data: 2008-10-10 16:05:28
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa. Wymiana a zwrot pieniedzy.
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    bazek wrote:

    > NIe chodzi mi tutaj o udowadnianie, ze jestem biedny bo nie mialem w
    > czym chodzic. Chodzi bardziej o to, ze jezeli jakis towar,
    > niekoniecznie buty, jest wykonany z kiepskich materialow to ile razy
    > bym tych butow nie wymienial skutek bedzie taki sam. Czyli kupuje
    > sobie buty i nie wazne w sumie czy to sa moje jedyne buty, bo moze tak
    > byc, ze sa jedyne i wlasnie w nich chce chodzic. I teraz co miesiac te
    > buty sie psuja, 14 dni trwa rozpatrywanie reklamacji i tak w kolko. A
    > to jest chyba niedogodnosc? Rozumiem gdyby wymienili je od razu, wtedy
> [...]

    Nie wiem gdzie tu niedogodnośc.

    Ja tak miałem kiedyś ze swoimi butami. Zawsze, w tym samym miejscu, mniej
    więcej po tym samym czasie - około 3 miesięcy - podeszwa się właśnie
    łamała.

    Dawałem buty do reklamacji, chodziłem w drugiej parze (ten sam model).
    Reklamacja została rozpatrzona, za chwilę druga para miała ten sam defekt.
    To znowu reklamacja ...

    Skutek był taki, że miałem wiecznie nowe obuwie przez 2 czy 3 lata za cenę 2
    par butów, aż przestali je produkować i na sam koniec zwrócili mi kasę :).

    p. m.