  • Data: 2003-08-09 07:56:50
    Temat: Re: Niezapłacony projekt witryny - jak zebrać dowody?
    Od: "Damian Zsyberii" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO to nie jest rozwiązanie.
    > Firma świadcząca hosting temu człowiekowi jest mała i
    > prawdopodobnie będzie jej zależeć bardziej na kliencie
    > niż mieszaniu się w sprawy sądowe.
    >
    > Poza tym, w międzyczasie człowiek, o którym mówię
    > mógłby zmienić delegację domeny.
    >
    > Wolę zebrać dowody na dzień dzisiejszy.
    >
    > Pozdrawiam i ciągle liczę na pomoc!

    Hmm... strzeba próbować czego się da. Sam kiedyś zrobiłem dla pewnej małej
    firmy stronę, której nie przyjęli. Ale z racji, że zajmowałem się hostingiem
    doprowadziłem do jej zniesławienia. Wiem. To nie jest sposób ponieważ i tak
    nie miałem żadnych kożyści. Ale zauważyłem, że niektóre portale tworzą kopie
    zapasowe stron. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale to jedyny pomyśł jaki mi
    przyszedł w tej chwili do głowy.