    From: "Anax WRC" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezapłacona faktura - ze środków unijnych.
    Date: Thu, 19 Jun 2008 23:25:45 +0200

    Użytkownik "Jacek Kozłowski" <"skylan[usun]"@skylan.pl> napisał w wiadomości
    news:g3d0vg$isb$1@news.man.bydgoszcz.pl...

    > Nie, nie.. faktura była (jest) przelewowa.

    aaa no to az dziwne ze PUP nie cofnal mu kasy za te strone, ja musialem
    okazac wszystkie dowody wplaty. Przejsdz sie w takim razie do PUP-u, powiedz
    jaka jest sytuacja. Jelsi okaze sie ze mozesz koledze narobic problemow, to
    przekaz jemu radosna nowine, moze go to zmobilizuje do wspolpracy
    pzdr
    Anax