eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjnaRe: Nieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!n
    ewsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna
    Date: Mon, 8 Sep 2003 15:33:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <M...@n...tpi.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ssegw-1.comarch.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1063028222 28272 195.116.193.131 (8 Sep 2003 13:37:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Sep 2003 13:37:02 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: MicroPlanet Gravity v2.60
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:163439
    [ ukryj nagłówki ]

    > Witam
    > Czy jest zgodne z prawem/kodeksem handlowym pobieranie przez serwis opłaty
    > ( ok kilkadziesiąt PLN) w przypadku tzw. nieuzasadnionej reklamacji
    > urządzenia będącego objętego okresem gwarancyjnym?

    To nie moze byc oplata za nieuzasadniona reklamacje, ale za koszty
    poniesione przez serwisanta w przypadku, gdy klient go wezwie z
    nieuzasadnionego powodu - np wyskoczyl bezpiecznik, pralka nie dziala a
    klient reklamuje pralke ;) Ale serwis ma obowiazek o tym uprzedzic
    przed podjeciem interwencji, albo tez takie koszty musza byc zapisane w
    gwarancji. Generalnie nalezy sie dopytac podczas zgloszenia.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1