eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-10 22:08:37
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote on 2012-02-10_21:59

    > Ustawa może być? ;)
    > Art.17 ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych,
    > podobno ;)

    > Do sądu z nim :>
    >
    > Tu masz opis:
    > http://www.karty-kredytowe.com.pl/karta-kredytowa-re
    klamacje/
    > http://www.kartykredytowe.eu/reklamacja-platnosci-ka
    rta/
    > http://transakcje.pl/artykul,chargeback_czyli_zwrot_
    pieniedzy_z_zakwestionowanej_operacji_przy_uzyciu_ka
    rty_platniczej,792587165.html

    > ....tu gotowe pismo:
    > http://www.mgrabowski.pl/do%20pobrania/REKLAMACJA%20
    TRANSAKCJI%20DOKONANEJ%20KARTA%20PLATNICZA.doc

    Bardzo mi się podoba "gotowiec", ale mam pewną wątpliwość co do
    jednego sformułowania. Konkretnie idzie mi o "nie otrzymałem dóbr
    lub usług objętych transakcją". Co będzie, gdy idzie o usługę,
    polegającą na "postawieniu do dyspozycji" ? Nie można nie
    skorzystać z takiej usługi, ponieważ jej wykorzystanie jest
    pasywne, jak np. przedłużenie rejestracji domeny. Nie można nie
    skorzystać również z dowolnego abonamentu umożliwiającego czytanie
    gazety internetowej, gdy jest to płatne, jako że p[łaci się nie za
    przeczytanie tylko za możliwość, nabycie uprawnienia.

    I wtedy nie za bardzo można stwierdzić co powyżej...

    Co w takim przypadku ?

    witrak()