  • Data: 2018-01-23 07:27:31
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > E tam, nie ma co wyciagać wniosków, na podstawie dość przypadkowej wymiany
    > argumentów.

    To nie jest przypadkowa wymiana argumentów. Najechałeś na mnie że
    jestesm zływ ojcem dlatego, że zdaję sobie sprawę, że w moim mieszkaniu
    są niebezpieczne przedmioty dla dziecka - w twoim też są tylko nie
    zdajesz sobie z tego sprawy. Argument z żarówką jest już przeporaszam
    ale z dupy wzięty...

    Jesteś przewrażliwiony, i to w zasadzie sprawa między tobą a twoim
    dzieckiem, gdyby nie to że przez pryzmat swojego przewrażliwienia
    oceniasz innych i jak widać w tym wątku nie jesteś sam. Stała się
    tragedia a wy byście jeszcze matce dokładali najchętniej więzienie...

    Shrek