    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieudany zakup......
    Date: 18 Jun 2004 21:04:07 +0200

    > Dostałem w prezencie instrument muzyczny (kornet F), okazało się że ma nie
    ten
    > stój ....miał być w stroju B. Co zrobić?..Sklep muzyczny niechce wymienić
    > instrumentu, twierdzą że zakup jest nieodwracalny.Co można w tym przypadku
    > zrobić?? Proszę o pomac!!
    >
    > --
    Wiele osób żyje z tego że produkuje i sprzedaje fujarki. Jak ktos kupił nie
    taka to jego problem. Pomijam sprawy higieniczne bo te zapewne nie dopuszczaja
    do powtórnej sprzedaży oplutej fujarki. Kupiłbyś bułkę jakbyś wiedział że ktoś
    na nią napluł, albo że mógł na nia napluć. Pewnie nie. To dlaczego chcesz żeby
    ktoś inny tak zrobił z fujarką. Darowanemy koniowi się w zęby nie patrzy.
    Naucz sie grać na tym co dostałeś. Tomek