  • 1. Data: 2004-06-18 18:47:11
    Temat: Nieudany zakup......
    Od: "Andrzej Łukaszewicz" <b...@W...gazeta.pl>

    Dostałem w prezencie instrument muzyczny (kornet F), okazało się że ma nie ten
    stój ....miał być w stroju B. Co zrobić?..Sklep muzyczny niechce wymienić
    instrumentu, twierdzą że zakup jest nieodwracalny.Co można w tym przypadku
    zrobić?? Proszę o pomac!!

  • 2. Data: 2004-06-18 19:03:23
    Temat: Re: Nieudany zakup......
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cavdbf$q84$1@inews.gazeta.pl>, Andrzej Łukaszewicz wrote:
> [...]
    > instrumentu, twierdzą że zakup jest nieodwracalny.Co można w tym przypadku

    Nic. Dobra wola sprzedawcy (no chyba że kupiono "na odległość" i nie
    minęło 10 dni). Dogadać się - spróbować np. za dopłatą.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-06-18 19:04:07
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > instrumentu, twierdzą że zakup jest nieodwracalny.Co można w tym przypadku

    Wiele osób żyje z tego że produkuje i sprzedaje fujarki. Jak ktos kupił nie
    taka to jego problem. Pomijam sprawy higieniczne bo te zapewne nie dopuszczaja
    do powtórnej sprzedaży oplutej fujarki. Kupiłbyś bułkę jakbyś wiedział że ktoś
    na nią napluł, albo że mógł na nia napluć. Pewnie nie. To dlaczego chcesz żeby
    ktoś inny tak zrobił z fujarką. Darowanemy koniowi się w zęby nie patrzy.
    Naucz sie grać na tym co dostałeś. Tomek