    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy sprzedawca na Allegro
    Date: Thu, 9 Jul 2009 21:21:00 +0200

    Użytkownik "Piobart" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:796e.00000cab.4a562610@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Mam pewnien problem, jakiś miesiąc temu znalazłem na Allegro części do
    > mojego samochodu, miałem wypadek i potrzebowałem części blacharskich
    > przodu. Wysłałem maila, a Pan zaraz do mnie zadzwonił i opowiedział o
    > częściach, że są bezwypadkowe w stanie bardzo dobrym i wogóle są
    > idealne. Zaproponował cenę 1500zł z przesyłką, zgodziłem się. Pan był
    > na tyle miły, że zgodziłem sie, że kupie na Allegro tylko jeden błotnik
    > a resztę ustalamy mailowo, źeby nie płacił dużych prowizji.

    I to był błąd. jesli pozostaęł elementy były również wystawione na ALLEGRO,
    to przy okazji stałeś sie współsparwcą oszustwa na ich szkodę.

    (...)
    > Co mogę zrobić z takim sprzedawcą? Jak mogę odzyskać cokolwiek bo jakoś
    > trudno mi wierzyć w to, że przyjdą te lapmy.
    > Chciałbym porównać z tym co mówili mi znajomi.

    A jak zamierzasz mu udowodnić, że kupiłeś te lampy? Bo to kluczowe dla
    sprawy. Facet powie, ze telefonicznie uzgodniliście, że lamp ma nie być.

    Jeśli uzgadniano to drogą mailową, to można wydrukować źródła i złożyć
    zawiadomienie o przestępstwie wychodzac z załozenia, ze gość działała od
    razu ze z góry powziętym zamiarem niewysłania Ci tych lamp. Ale cienkie to.