eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy serwis fotoRe: Nieuczciwy serwis foto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy serwis foto
    Date: Thu, 18 Aug 2011 23:05:39 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <j2juq2$sgq$1@news.task.gda.pl>
    References: <e...@b...googlegroups.com>
    <j2jter$qnr$1@news.task.gda.pl> <j2juaf$gef$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-247-188.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1313701506 29210 89.76.247.188 (18 Aug 2011 21:05:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Aug 2011 21:05:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <j2juaf$gef$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:686122
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-08-18 22:56, Marek Dyjor wrote:
    > gacek wrote:
    >> On 2011-08-18 12:09, Borki&Pepe wrote:
    >>> Wydaje mi się, że sprawa jest jasna- ktoś w serwisie popełnił błąd i
    >>> teraz chcą to zrzucić na mnie co oczywiście mi jest nie na rękę bo
    >>> nie mam zamiaru odpowiadać za czyjeś błędy.
    >>
    >> Może i ktoś w serwisie popełnił błąd, za który zapłacą. Może chcą
    >> ciebie wycyckać na 150zł.
    >>
    >> Ale jeśli naprawa aparatu kosztowała te 340 zł (np. 200+godzina
    >> pracy+marża), to ty korzystasz na czyimś błędzie i tyle.
    >>
    >> Nie zapłacisz więcej?
    >> To nie to, że wybroniłaś się przed próbą oszustwa, tylko wykorzystałaś
    >> czyjś błąd żeby wyciągnąć stówę.
    >
    > jeśli cena została ustalona na 190 to uchroniła sie przed naciągaczami.
    >
    > prawdopodobnie pracownik serwisu miał dzwonić ale zapomniał i wciska
    > teraz szefowi kit "napewno dzwoniłe i sie zgodziła" bo szef chce go
    > obciązyć kosztami naprawy.
    >
    > Smutne ale czasem za blędy sie płaci. Każdy poważny przedsiębiorca ma
    > tego świadomość

    Ja wiem że to jest daleko od zabrać stówkę staruszce czy kredki
    dzieciom. I tak jak piszesz - prowadzenie działalności wiąże się z
    ryzkiem. Ale prezentowanie się, że "bronię się przed oszustami z
    nieuczciwego serwisu foto" wcale nie musi być uprawnione.

    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1