  • Data: 2006-10-26 06:37:35
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Lantern" <l...@g...com> wrote in message
    news:1161797120.985697.5110@f16g2000cwb.googlegroups
    .com...
    Witam.

    > Przed rozpoczeciem pracy
    >ustalilismy stawke za wykonanie zadania oraz wlasciciel tejze
    >firmy przyslal mi umowe abym ja podpisal i odeslal gdyz wtedy
    >dopiero bedzie mógl udostepnic mi kody zródlowe programu który
    >mialem rozwijac. Oczywiscie zapewnil mnie, ze umowe podpisana
    > przez niego szybko odesle.

    Na przyszlosc.
    Umowy maja byc w dwóch egzemplarzach.
    Oni ci przysyla obie podpisane, a ty mu jedna z nich odsylasz.

    > Przez tydzien pracowalem na rzecz firmy
    > caly czas bedac w kontakcie z jej wlascicielem.

    Na przyszlosc. Robote rozpoczyna sie po schowaniu podpisanej umowy do szafy.

    > Jak moge wyegzekwowac pieniadze nalezne mi za prace?

    W zasadzie przy takiej kwocie to sie nie oplaca. Wiecej cie to bedzie
    kosztowalo niz wyciagniesz z tego kasy.