  • Data: 2012-08-13 11:15:49
    Temat: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uni wrote:

    > Heeeh - skąd to domniemanie, a jeśli już to nawet na oko widać po
    > kosztach że jest niemały minus, jak dodam teraz koszty przylotu i
    > odlotu - to.... już pisać na ten temat mi się odechciewa.

    Domniemanie jest stąd, że skoro nie ewidencjonujesz i nie wykazujesz
    przychodów,
    bo wynajmujesz bez umowy i bez rachunków, to znaczy, że nie prowadzisz
    żadnej ewidencji.
    Napisz jakie składałeś rozliczenie z tego wynajmu za ostatni rok?
    Na oko to możesz sobie szacować - do zapłaty lub wykazania braku obowiązku
    zapłaty
    to są wyliczenia, a Ty to olewasz. Dodatkowo skoro nie masz umowy, to opłaty
    za media wskoczą Ci do przychodów, a zapłacone przez kogoś innego nie staną
    się Twoim kosztem, więc ostrożnie z tym byciem na minus.