eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy fachowiec - pomocyRe: Nieuczciwy fachowiec - pomocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy fachowiec - pomocy
    Date: Mon, 28 Jul 2003 11:17:50 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <bg2pop$8rm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bg12n3$eds$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip240-212.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1059383897 9078 62.111.212.240 (28 Jul 2003 09:18:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jul 2003 09:18:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:157334
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bg12n3$eds$1@inews.gazeta.pl...
    > Pewna firma zamontowała u mnie nowe rynny na miejsce starych. Po kilku
    > tygodniach w wyniku dużego wiatru rynny odczepiły się, spadły na ziemię i
    > połamały się. Okazało się, że na szerokich hakach zostały zamonotwane
    wąskie
    > rynny. Wielokrotnie już dzwoniłem do firmy, która to wykonywała, byłem tam
    > też z prośbą o naprawienie usterki powstałej w wyniku nieprawidłowego
    > montażu. Moje prośby okazały się bezskuteczne.
    > Proszę o pomoc, co mam zrobić, aby firma wreszcie przyjechała naprawić
    > usterkę. Myślę, że dobrym sposobem będzie złożenie reklamacji. Proszę o
    > podanie przykładowej treści. Wiem, że można zamieścić klauzulę w stylu
    'brak
    > odpowiedzi na reklamację w terminie X dni, uznam za zgodę na zwrot kosztów
    > poniesionych przeze mnie w fakturze". Przepraszam za potoczny język :)


    wszystko zgłaszaj na piśmie za potwierdzeniem odbioru


    --
    pozdrawiam
    plusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1