  • Data: 2008-11-04 21:43:36
    Temat: Re: Nietrzeźwy i niepełnosprawna
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiesz. Jeżeli udowodni Ci się świadome uczestnictwo w ruchu
    > drogowym (np. nawalony koleś PROWADZI rower poboczem), traktują Cię, jak
    > kogoś, kto w sposób kardynalny łamie te przepisy i walą aż boli.
    > Konsekwencją tego są właśnie utrata prawa jazdy, i nie ważne że "na
    > piechotę" prowadziłeś wózek ze złomem. Byłeś piany na drodze. Odpowiadasz,
    > jak kierowca.

    wiesz, polskie prawo jest tak głupie ze nawet ja go nie pojmuję, wiec moze i
    tak jest:O(
    ale powiedz mi czy do poruszania się piechotą drogą publiczną wymagane są
    jakeiś uprawnienia? (prawko, czy licencja pilota)
    wiec dlaczego chcesz mu zabierać prawko? a co zabierzesz pieszemu nie
    majacemu prawka, buty, czy spodnie?