  • Data: 2003-07-26 08:01:55
    Temat: Re: Nieskonsumowane malzenstwo
    Od: "jola" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    acha i jeszcze jedno ...
    > hmmm antykoscielna jola ?

    antykościelna ??? ... hymmm,
    raczej rozsądnie i praktycznie myśląca.
    Daleka jestem od chęci oceniania czy
    szufladkowania księży, kapłanów, dusz-pasterzy
    czy zwyczajnych klechów. bo to zwykli ludzie jakich
    wielu w róznych środowiskach.
    Są wśród nich ci "cacy" ... i ci "be".
    Są tacy, co dosłownie własnej krwi nie żalują,
    są też tacy co chleją, dupczą i cyganią ...
    kogokolwiek i gdziekolwiek spotkają.
    Są księża, których wyłacznym sensem życia jest
    niesienie pomocy bliźniemu ... są i tacy co nachlani
    jeżdżą - powodują wypadki, a gdy przychodzi czas
    na karę.... są tak przygnieceni winą i tym "pańskim krzyżem",
    że ruszyć się ich nie da.

    Konkludując zadam pytanie:
    kto jest bardziej antykościelny ... ja?
    czy ten ochlaptus biskup?