  • Data: 2003-07-24 09:19:56
    Temat: Re: Nieskonsumowane malzenstwo
    Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:36cc.0000051a.3f1f8c02@newsgate.onet.pl...

    > Chcialabym sie dowiedziec jak sad koscielny moze rozpatrzyc taka sytuacje:

    Podobno są trzy przypadki kiedy można otrzymać rozwód kościelny
    - kiedy małżeństwo nie zostało "skonsumowane" :)
    - kiedy jedna z osób ukrywała chorobę psychiczną lub bezpłodność
    - kiedy jedna z osób ukrywała związek zalegalizowany z drugą osobą bądź też
    ukryła ciąże (z kimś innym)

    Ale jak to się dalej ma to nie mam pojęcia :)
    Być może są też inne przypadki - o tych w/w słyszałam z 10 lat temu - mogło
    się coś zmienić.

    Na "chłopski rozum" jeśli kościól nie dopuszcza współżycia przed słubem więc
    ten aspekt chyba nie powinien grać roli.
    W końcu każdy popełnia błędy :]]]
    Według kościoła głównym "celem" zawarcia związku małżeńskiego jest
    posiadanie dzieci.
    I chyba "liczy się" to od ślubu. - chociaż mogę się mylić.
    Spróbuj napisać na pl.soc.religia

    Pozdrawiam
    Vicky