eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNierzetelny sprzedawca AllegroRe: Nierzetelny sprzedawca Allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <is2baq$j71$1@inews.gazeta.pl> <1...@s...wot>
    Subject: Re: Nierzetelny sprzedawca Allegro
    Date: Tue, 31 May 2011 13:46:02 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Lines: 35
    Message-ID: <4de4d4f3$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.147.162
    X-Trace: 1306842356 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2456 83.15.147.162:1767
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:679055
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:1hyr75xyewu27.dlg@smok.wot...
    > Dnia Tue, 31 May 2011 11:10:51 +0200, K_D_K napisał(a):
    >
    >> W lutym zakupilem uzywany sprzet sieciowy na ktory byla pisemna
    >> gwarancja 6 ms. w kwietniu odeslalem go na gwarancje poniewaz okazalo
    >> sie ze nie dziala prawidłowo. 5 maja dostalem maila ze sprzet jest w
    >> serwisie i reklamacja potrwa do 2 tyg. Do tego czasu zero odp. Na nr w
    >> aukcji nie moge sie dodzwonic. Na maile nie odpowiada mimo ze widac ze
    >> loguje sie w serwisie. Co mozna takiemu zrobic oprocz negatywnego
    >> komentarza?
    >
    > Przestac nazywac go nierzetelnym. I czekac.
    > Przyjal reklamacje? Przyjal.
    > Poinformowal o czasie realizacji? poinformowal.
    > To czego jeszcze chcesz, zeby Ci od reki wymienil?
    > Sam zaznacyzles ze kupiles uzywane.
    >
    >

    5 maja + 14 dni (liczmy nawet robocze) = 25 maja. Coz to oznacza tak na
    prawde?
    Niewiele ponad to ze reklamacja zostala uwzgledniona. Termin realizacji?
    Niewiadomy... Masz "pisemna gwarancje"?
    I co w niej jest zawarte?
    Kiedys bylo jasne - termin rozpatrzenia reklamacji wynosil 14 dni roboczych,
    teraz do 14-tu dni ma ci odpowiedziec na reklamacje. Kiedys jesli do 14 dni
    nie oddano naprawionej rzeczy lub nie doreczono odmowy naprawy (chyba ze
    wyraznie inny termin byl podany w karcie gwarancyjnej... spotykalem sie
    rowniez z terminem 21 dni kalendarzowych, lub bez dopisku - 21 dni) z
    niejako automatu przyslugiwala ci wymiana lub zwrot gotowki. Jak jest teraz?
    Wiadomo.. reklamacja uwzgledniona, czas na napawe "blizej nieokreslony".
    Chyba ze sie myle :P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1